czwartek, 10 sierpnia 2017

sklecony naprędce





6 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło ☺ Mały, ciasny ale własny ☺ Też ostatnio próbowałam coś klecić ale część się pogniotła i wena mnie odeszła... Czym kleisz papier do kartonu? Magik i wikol rozmaczają mi papier a klej w sztyfcie albo koniec końców odpada albo robi brzydkie zmarszczki... Nie wiem już czego próbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jeszcze:)) gorzej, bo kleiłam -krochmalem,
      tektura namaka dlatego oklejałam poszczególne ściany,potem schło to na leżąco a potem sklejałam, do kupy zwyczajnym klejem do papieru w tubce .
      Czyli totalna prowizorka. Co widać.
      Bo w "kalendarzu" taki dzień domków i diorama:))miał być.A ja miałam takie akurat pudełeczko.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny domek dla fajnej panienki.Że prowizorka-nie ma znaczenia.Liczą się szczere chęci,resztę zawsze można dopracować.Mnie osobiście bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. domek jak z lasu po sąsiedzku z Panią Jagą :)
    lokatorka przesłodka - fajnie, że ma lokum
    tylko dla się - okna absolutnie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek jak się patrzy! Mały, ale mega-przytulny!

    OdpowiedzUsuń