środa, 3 maja 2017

wieki łeb


taka ze tak to ujme pomyłka, zrobiłam za duże gałki oczne i potem juz poszło ,
za to jest to pierwsza próba z rzęsami,  łeb jest nieco straszny i nie mam na niego pomysłu, tzn mam- kosz na smieci
Ciałko za to jest fajne i czeka na  nową głowę

ulepiłam jeszcze takie coś
 Bo mam tzw problem pierwszego swiata

Dla kogo ten domko- zamek, tzn w jakiej skali.
Jak wstawiłam skale dla barbi to  "domek" zajął planszę 2 m na 1,5 i to bez ogrodów i tarasów, a wysoki był na dwa metry .
Nie no, lubię lalki i nawet mam miejsce , ale az tak bardzo to nie:DDD
Skłaniam sie jednak  by wykonać domek dla Maszy i jej ewentualnych  sióstr.



a tu barbi dla porównania-

A tu jak sobie radzić gdy masa jest zbyt lepka.
Trzeba zrobić cienkie placuszki i wsadzić miedzy kartki zeszytu i odczekać, sprawdzając konsystencję, jak widać tłuszcz z masy wsiąka w papier i masa przestaje sie  az tak lepić.

5 komentarzy:

  1. WOW! Twój nowy ulepek rozmiękczył me serce -
    cudowna postać - już się nie mogę doczekać,
    aż pokażesz nam tę Wspaniałą Kobietę w jakiejś
    interesującej kreacji i fryzurze :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jedna to fajniejsza 😀 Ta duża głowa jeszcze nie jest taka wielka, biorąc pod uwagę dysproporcje takiej np. Blythe. Mi się podoba ☺ a z mniejszą głową postać też zapowiada się interesująco 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyńka jest super !!! absolutnie nie wolno głowy skoszować !!!! Bramy Baśniowa stoją dla Dyniaszki otworem :) jakby co …. to my chętnie adoptujemy … bo nam się bardzo ta dziewczynka podoba :)
    Zamek powala rozmachem :) będziesz dalej go budować mam nadzieję :) a my będziemy z prawdziwym nabożeństwem czekać na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głowa jest super !!! Bardzo mi się te proporcje podobają - a tak na wszelki wypadek NAJBLIŻSZE kosze na śmiecie znajdują się w Baśniowie albo Dziwaczkowie :) Bardzo ciekawa jest też ta druga orientalna panienka :)

    OdpowiedzUsuń