czwartek, 4 maja 2017

wielkie gały

No nie wiem, jakiś kryzy twórczy:DA moze taki okres jak u malarzy;DDD
W kazdym razie znowu za duze gałki oczne .W kazdym razie ten system gałki ocznej z powieką i rzęsami  powoduje to ze juz nie muszę igła dłubać,  tylko ciagnę za rzęsy,
Popełniłam błąd i za ktrótko obciałam  rzęsy, z długimi  bylo fajniej, no nic, trudno,













środa, 3 maja 2017

wieki łeb


taka ze tak to ujme pomyłka, zrobiłam za duże gałki oczne i potem juz poszło ,
za to jest to pierwsza próba z rzęsami,  łeb jest nieco straszny i nie mam na niego pomysłu, tzn mam- kosz na smieci
Ciałko za to jest fajne i czeka na  nową głowę

ulepiłam jeszcze takie coś
 Bo mam tzw problem pierwszego swiata

Dla kogo ten domko- zamek, tzn w jakiej skali.
Jak wstawiłam skale dla barbi to  "domek" zajął planszę 2 m na 1,5 i to bez ogrodów i tarasów, a wysoki był na dwa metry .
Nie no, lubię lalki i nawet mam miejsce , ale az tak bardzo to nie:DDD
Skłaniam sie jednak  by wykonać domek dla Maszy i jej ewentualnych  sióstr.



a tu barbi dla porównania-

A tu jak sobie radzić gdy masa jest zbyt lepka.
Trzeba zrobić cienkie placuszki i wsadzić miedzy kartki zeszytu i odczekać, sprawdzając konsystencję, jak widać tłuszcz z masy wsiąka w papier i masa przestaje sie  az tak lepić.