piątek, 21 kwietnia 2017

Ha.

W poprzednim poście pokazałam skromną próbę  dioramy?Czy jak to sie tam nazywa.
No ale co dalej. Jakie to ma być duże, jaka skala i co to ma być  .

A może by tak iść na całość i zbudować sobie -zamek- zamiast  mieszczańskiej kamieniczki,lub chatynki
:))
Ale jaki?  Jaki ten zamek ma być
Na zdjęciach pałac w Mosznej i zamek Krzyż- Topór







Zdjeci własne
,Potem zagłębiłam sie w necie w poszukiwaniach inspiracji  i trafiłam na takie cudo

Tak, tak ,zgadliście, zamek Bestii, z parku miniatur .No i popadłam w obsesję.
Bazgroły i klecie modelu z papieru,
i szukanie w necie pałacu,  by był widoczny z każdej strony, 


W necie jest prawie wszystko:)))
I tak powstał malusienki model


Tak, wiem wygląda jak" kupa":))) Ale to tylko wizualizacja by zrobić projekt.

A teraz inne szalone zamki :)))



6 komentarzy:

  1. Zamek ☺ Na taki pomysł bym nie wpadła. Ale to dopiero będzie dom jak z bajki, czyż nie? Zamek dla księżniczek 😊 Pomysł super. Na pewno będzie trudniej zrobić niż dioramę z dwóch ścianek i podłogi ale i efekt będzie zapewne 1000 razy bardziej widowiskowy ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ambitny projekt. Taki zamek robiło wielu mistrzów miniatur przez wiele lat. Życzę wytrwałości. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam parcia na bycie mistrzem:)) to tylko zabawa

    OdpowiedzUsuń
  4. szalona idea - więc tym bardziej godna poparcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa zabawą ale i tak podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejszy jest pomysł, a później wszystko Ci się wyklaruje w wyobraźni i stworzysz taki zamek jakiego oko nie widziało, ot co!

    OdpowiedzUsuń