środa, 15 lutego 2017

uległam pokusie

Mam mbili gorzką  czekoladę, kupiłam bo mblii lubię, rudą wysoka przegapiłam, a bałam sie ze więcej mbili nie będzie a tu...

 Mattel zrobił mi psikusa i wypuścił ,tę. I do tego daje się ją przesadzić na ruchome ciałko.

 W każdym razie tak ładnej mbilil, moim zdaniem, jeszcze nie było , poszłam za ciosem i kupiła jej ruchome ciałko.
Na szczęście dla mnie żadna więcej lalka z tego rocznych- mnie nie kusi .



nie była bym sobą gdybym nie przebrała








5 komentarzy:

  1. Też jestem zdania, że to najładniejsza z tegorocznych lalek, zaraz będą ją mieć wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mnie to nie przeszkadza, ze będą mieć, grunt ze ja zdążyłam


      Usuń
  2. ... bo to piękna lalka i gratuluję :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne <3 uwielbiam lalki AA i tez sie na ta skusze jak tylko znow zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa, Ona ma w sobie to COŚ!

    OdpowiedzUsuń