piątek, 3 lutego 2017

Już nieaktulane- bo sie sprzedało----Sprzedaję hurtem ( nie na sztuki) - 63 zł( koszt wysyłki wliczony

Pana  z ubrankiem - stan pana jest dobry, włosy to  oryginalny flok

Te lalki-







Ta ma dwie małe kropki , na policzku i czole, włosy stan dobry, wymoczone w odzywce i wrzątku, stopy całe,  dłonie ze  drobnymi rysami, ciałko stan dobry,rzęsy





Ta ma zmyte usta  i "znikające brwi" włosy po rerocie ,rzęsy, ciało- bardzo pajacykowate , luzy zwłaszcza z nogach







Tej nic nie dolega- oryginale  sztywne ciałko







Tej na dłoniach odwarstwia sie plastik






A ta to "składak" ciałko różni się kolorem  ale jest dobrej jakości







A tej usuwając  cienie nad okiem, w celu wstawiani brwi,    uszkodziłam  brwi,i teraz ma cieńsze i nierówne








Ubranka mojej produkcji

te  z tego zdjęcia pasują na xxl
 jak wygląda na lalce



te w roli zapięć  mają sznurowanie , zielona pasuje na -wysoką lalkę











dodatki
 Buty wysoki  sa w gratisie, wkład sieę je wciągąjc, trzymają za język, bez rozsznurowania,  poza tym- dwie torebki,jedna oryginalna, pasek , naszyjnik i trzy pary bucików.

ubranka oryginalne
  Sukienka z dołem w kropki ma  naprawione zapięcie, (jak widać,bo to tył);bo oryginalne odpadło

   Wszystko za sumą  - 63 zł( koszt wysyłki wliczony)

9 komentarzy:

  1. mamma mia zielona pietruszka!

    to ja poproszę ten niesamowity
    komplet - teraz mnie pogięły
    korzonki, więc nie mogę potuptać
    jutro do banku - ale w poniedziałek
    ślubny by dokonał przelewu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pokręciło mi nie tylko korzonki -
    ale najwyraźniej i inne organy -
    poproszę o dane do przelewu, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ,jak to piszą kto pierwszy ten lepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jaka piękna Asha z rzęskami umknęła mi koło nosa :-( buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SORKI! Ayu! i mnie Aszka mocno pacnęła
      w serducho - a chłopina zaintrygowała :)

      Usuń
    2. I tak wszystko w hurcie,bo mam daleko na pocztę:)

      rzęsy się robi tak samo jak rerot, na rzęsy najlepsze sa włosy z tanich chińskich peruk, bo są sztywne

      Usuń
    3. ja się na ten HURT cieszę jak dziecko -
      nie! jak cała klasa pierwszaków!
      ciuszki znajdą kilka nabywców - czyli
      część zostaje w Szydełeczkowie, część
      do innych lalkolubów, tako samo i lale:
      zaiste, Aniu - uszczęśliwisz niniejszym
      niejedną duszyczkę tą paką :DDD

      chyba się jednak nie porwę na robienie rzęs,
      wolę zostawić to wprawniejszym dłoniom -
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń