czwartek, 16 lutego 2017

mam w łapach mdm i mętolę

 ha

 Ale ze co? ze ja tak nie potrafię;)). Owszem potrafi- ale się  się boję ze ją zepsuję , i głównie ona sobie leży w pudełku, wyprostowana, by sie silikon nie poniszczył.
 Dobra , pochwaliłam się.:)
Bałam sie ze przy wsadzaniu do wrzątku,by zdjąć główkę włosy, się rozprostuje ale nie , są nadal takie fajne


Nie rozumiem dlaczego mattle nie wpadł na ten pomysł-genialny- i zamiast jednej z "blondasków"   z tego rzutu, nie dał mbili, no ale...

w efekcie mam to


Nawet to zle nie wygląda,
 ale jak by ktoś chciał to sprzedam, za powiedzmy 34 zł(plus 10zl) wysyłka, wraz z kompletnym ubrankiem tej z deskorolki .




5 komentarzy:

  1. Dobrze, że uległaś... Lalkom trzeba ulegać - taka nasza karma, nic na to nie poradzimy ;-) A lale piękne - wszystkie trzy :-) Ta "cyculkowa" fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mbili cudna w każdej chwili -
    a w tym wdzianku - powala!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak wdzianko mnie też urzekło :)
    a Mbili bez tego ciała to nie może być ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Phicenka jest urody wielkiej , niestety to Ona najbardziej przyciągnęła moją uwagę .... te cycki i uśmiech .... !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalne dla tych "cycuszków" blog jest" dla dorosłych"


      Usuń