wtorek, 5 grudnia 2017

wanna i nie tylko

dostałam" mikołajka" kosmetyki z wanną, wanna jest metalowa,  a wczoraj zrobiłam kanapę i pufy bo mi sie lalki w gablotce przewracają,



kanapa i pufy w "strasznym" stylu a raczej bez stylu:)) koronka im zaszkodziła,:)))  pufy zrobiłam z rolek po taśmie klejącej ,a kanap to taka próba czy dam rade dokleić  nóżki patyczki a ze pufki były takie zółte to poszłam za ciosem.
I jedyny dom lalek. I chyba długo nic innego, więc chyba zrobię po prostu dioramy  .


czwartek, 30 listopada 2017

mała, tłuściutka dama














Boje sie  zmywać makijaż oka,  ale czuje ze muszę ,wygląda jak by miała oczka podbite no i te usta bez wyrazu, same oczy tez sa dziwne, głownie czarne ,odrobiną brązu.
 Czasem tak jest ze lalka srednia a   tu z-muza:)))
Okazłao sie ze tę wole naj. Taki pulpecik .Ale bardzo wdzięczna , i ma śliczne, tłuściutkie rączęta .




sobota, 18 listopada 2017

juz u mnie

Mam obecnie cztery lalki  Tonner
Najsmutniej wygląda ta moja Tylor-  no ale cóż...moze keidy uda mi się nabyc taka samą.

Co do ellowyne-to  "moze być" ale coś z makijażem oczu i usta zrobić muszę bo wygląda na wkurzoną:)

i nowa sukienka dla maluszka


włoski obcięłam ,bo wole ja w nowocześniejszym wydaniu a te loki...przytłaczały.


niedziela, 12 listopada 2017

kolejne z cyklu- mam i ja

Chodziła za mną chęc posiadania takiej większej lalki dziecka, ale chodziła nienachalne i dała się ukoić częstym przeglądania allegro w poszukiwaniu-okazji.
Musze przyznać ze bardzo sobie cenią ludzie ten typ lalki ,zwłaszcza w stosunku do zużycia, im bardziej zużyte , prawie łyse i pomalowane mazakiem np tym droższe. A może  ja się nie znam może wkład dziecka w...podnosi wartość.
W każdym razie i ślepej kurze się trafi. I mi się trafiła, włoski tylko miała skudlone , ale tez nie az tak tragicznie by wrzątek nie pomógł. Jedno zdjęcie ,bo większość zna ten typ a penie jeszcze sie pojawi jak popełnię nowe ubranka

środa, 8 listopada 2017

czekanie, czekanie, czekanie

Nie jest taka jak ta wymarzona, zgadza sie tylko modl. Ale cena zwyciężyła.
Zobaczę na "żywo" bo można sie zdziwić i polubić, choć chciałam "jasną" Prudensję.  A mam taka gotycką:)) tzn na razie ma poczta.

No i teraz zaczyna się ten b.przyjemny czas lizania ekranu.

Teraz ,na powiększonym, mnie oświeciło ze ona ma zdaje sie stojak, no bo chyba nie laskę:))




środa, 1 listopada 2017

"chciej lista"

Ostatnio"zachorzałam" na lakę która była phicen, to było ze trzy lata temu.I to było wariactwo.
Potem tylko od czasu do czasu barbie .Ale barbie, te tańsze nie  demolują budżetu. Zwłaszcza jak się człowiek skusi na jedną na dwa miesiące. No i żyla sobie człowiek spokojnie ,obojętny na lalki...

Az tu    nabyłam tę ewangelinową tonnerkę  ,troszkę z rozsądku ale juz czułam ze sie zaczyna, ten pyszczek ...lalczyny męczący po nocach, to wgapianie sie w zdjęcia.Znacie  to, znacie:))
A zanim nabyłam to juz mnie  całkiem dopadła choroba. Trzeba było raz dwa, nabyć i wiać ale nie ,ja sobie zafundowałam zwiedzenie wia ebay.com. Nie miałam pojęcia ze Tonner tego tyle powypuszczał. I było mi dobrze bez tej wiedzy. No, Deja vu mi sie podobała ale nie tak by zwariować i kupić.Ale juz "kcem"
zdjecie- net


Ale od tej evangelinopodobnej ,  jak piszę pogorszyło mi się.W zasadzie co widzę lalkę to bym kupowała.(gdybym miała za co ,rzecz jasna) Na razie zrealizowałam za małą kase,  i bez wyrzutów sumienia ,jedną  pozycje z chciej listy. Arielkę duzą typ 5 -cio latka.
Ale mam jeszcze ochote z innej serie takich lalek,  spiąca królewne i  roszpunkę,
zdjęcie - net

No ,bardzo "kcem"

Ale to jeszcze nic .Choroba wrecz powaliła mnie. Ellowyne mi sie za bardzo nie podobały, i był by to zakup na zasadzie-    inwestycji w szycie .Do czasu - Prudence
Otóż zachciało mi sie  z serii Ellowyne  Tonner- z moldem Prudence


zdjęcie- net

Ale to jeszcze serio nić, bo jeszcze Patsy
zdjęcie net


Ale to i tak mało.Bo jeszcze ,słodziak Patience ,przy tj popłynęłam .Ale z ta to choć o tyle dobrze ze cena mnie leczy, gołych jeszce nie ma a ubrana  do tysiąca zł za sam lalkę plus cło i transport:))
Ale kcem...A co, "kcieć" sobie mogę.
zdjęcie net


A skoro juz chorować... to jeszcze Agatha , to juz po Patnience zwyczajny pikuś,po prostu"drobne"
zródło- net

A by sie dobić to Miette, Te Miette są po prostu cudne takie troszke jak porcelanki starej daty

Zródło -net


I sliczna Cami
zródło -net


No i to na szczęście na tyle. Zrobiłam sobie oficjalna "chciej listę" by i troszkę para zeszła:)))


ps ,zapomniałam o Paoli Reini
zródło net