czwartek, 11 lutego 2016

zimno , wilgotno -sweterek


A tak mnie naszło;)) najpierw zrobiłam jeden, krzywo i  nie do konca dobrze a potem poprawiłam drugim.
Przesadziłam jednak  główkę na ruchome ciało .Tak mi sie wydaje ze ja juz podobną mordkę miałam i bardzo lubiłam i sprzedałam i zal mi było.I może nawet pójde dalej w tym przesadzaniu i przesadzę na to ciałko muvi--?kto wie.Jak kupie.Jeżeli kupię. Ale tę lubię bardziej, tylko muszę znowu jej  główkę zmniejszyć-bo ma dynię,jak dołożę do innych  to mnie drażni, ale jak już główkę zmniejszę i nałożę na ciałka taka jeszcze miekką po acetonie to juz pozamiatane,twarda sie robi , na takim ciałku zostanie , dlatego czekam,ot -problemy pierwszego świata,
ach i jeszcze rzęsy





i czy to ten mold czy nie ten :))
tereski to czy nie tereski:))

11 komentarzy:

  1. Mam tylko jedną lalkę z nowym ciałkiem, ale świetne jest! wydaje mi się, że to mold Summer, ale musiałabym widzieć ją z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  2. na pierwszej focie - super poza!!!
    a sweterko-tuniczka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona w innej pozie nie daje rady bo to ciało to taki chwiejaczek rozbiegany

      Usuń
  3. Śliczny ten sweterek, lubię takie zestawienia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza to Tereska, a druga stawiałabym na Stacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek i lalka... Uwielbiam Terenie o tym moldzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ta w żółtej sukience ma własnie zmiejszoną

      Usuń