sobota, 14 listopada 2015

Noo cdn

obskrobane- tak było
a tak jest

chciałam tez by te oczka nie były takie "straszne" i dorobiłam górną powiekę ale niestety  nie da się już tego dolepić do masy utwardzonej, za mała powierzchnia i odpadło do tego w wyniku wypiekania ponownego wypadły tez koraliki z oczu , ale to akurat dobrze bo źrenice były za małe, teraz dolepię z modeliny,
brak odczuwam bolesny rzęs,  będę musiała pokombinować z czego by je tu zrobić, wtedy to oczko nie bedzie takia wytrzeszczone
stopy  i dłonie nastepnej zrobie mniejsze, no i inne stawy

a teraz to co mi sie naj... podobało w tych maluszkach czyli ubranka
z bolem serca patrzyłam na te slicznie ubrane  drobiazgi, szycie okazło sie trudne bo  nigdy nie szyłam -dla dzieci i muszę się odnaleść w "stylu":))).Ale jest to dla mnie ogromne wytchnienie  od szycia tych kreacji tonnerkowych
jakkolwiek dziwacznie to zabrzmi, odpocząć od szycia szyjąc
 kupiłam maluskie rękawiczki  i uszyłam z tego sweterek i czapeczkę

dzięki podskrobaniu:))) grzecznie siedzi

5 komentarzy:

  1. mnie sie podoba w obu wersjach! cudowne stworzonko! rzęsy mozna kupić na miniwoo te malutkie, albo domalować! cuuuuuuuuuuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDO podoba mi się coraz bardziej :) jeszcze trochę i zacznę planować jakiś napad i porwanie ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ono jest fajne! Noo wygląda prześlicznie! I gratuluję takiego zapału w jego tworzeniu, cierpliwość się opłaca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciuszki fantastyczne - z rękawiczki!
    a modelka chyba trochę podrosła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie podrosła , tylko pierwsza wersja miała strasznie długie ręce(sięgała za kolana) no i zdjecie lekko z góry robione

      rece skróciłam ile mogłam choc i tak jeszcze ciut za długie

      Usuń