czwartek, 27 sierpnia 2015

od jaja

Po szale zbierania lalek jak popadło , wróciłam do poczatku, skruszona ,
Początki natomiast to próby zrobienia sobie  lalki czy lalek, cięzkie poczatki, marne, tragiczne
,nawet blog był... ale wkurzały mnie  te  moje trupki ,poleciało wszystko wia smietnik.
Z powodu zalania komputera herbata nie zachowały sie zadne zdjecia, tak mysłam az tu nagle mnie olśniło ze moje "grzechy:" a owszem są upublicznione nawet na  forum ooakowym.I tak oto
 co tez ja  tworzyłam


Z figurki ostał sie jeno piuropusz, reszta pieknie popękała tzn figurka pokryła sie siecia pekniec


a to był" wyrzyg kiczu" bardzo sory, czesto tak mam

 to był słodziak, siedział nad okragłym lustrem  i miał obok baletki niebieskie
tu tez słodziak
kolejny  kicz
tu sa "straszne oczy" ale one były tak wklejone ze za pomocą szpilki mozna było ze przesówać w oczodole
 tak ze...no
 i powoli dochodzimy do...

a potem przerobiłam  ją na




ubranek ,doszłam do wniosku ze w tym jestem najlepsza i te całe lalki to sobie moge darowac
zwłaszcza ze ciagle paskudnie niedorobione sa

a ubranka wprost przeciwnie





ale ostatnio znowu mnie naszło, ze moze jakis progres bedze.Nie ma, unaocznie to w kolejnym poscie .Ale sie nie poddam tym razem :))) tak łatwo






4 komentarze:

  1. Mnie się dama w bieliźnie podoba, są gdzieś jakieś zbliżenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. no,nawet jedno było,ja potem przerobiłam i wykożystałam jej buzke w lalce z posta,,mary swinka
    a potem wyniosłam tradycyjne via smietnik

    OdpowiedzUsuń
  3. O szkoda, mnie się podobają a dama ze strasznymi oczami jest idealna na jakąś monsterlalkę :) Chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyrzyi kiczu nie są złe, poważnie!
    wersja rudowłosa w czarnym dessou
    niesamowita - chętnie podobną bym i
    ja przygarnęła, jako i Zurineczka ♥

    OdpowiedzUsuń