piątek, 14 listopada 2014

wróciłam


a w zasadzie co złego jest w reklamie?
tak sobie rozmyslam od czasu tych rozkminek ze chyba dałam  ogłoszenie do działu forum o sprzedawaniu bo sobie  bloga reklamuję.
Nawet  bloga zamknełam. Na znak ze "gardzie" reklamą
Ale "odemknełam."
Bo  podali inf ze lalka idzie.Znaczy nowa phicen. A blog miał być - dla nich.
Po czym sie okazło ze sie psują strasznie  a ja wpadłam w zakupoholizm barbiowy.I mi sie tych do 40 barbie wyroiło
z czego wyszłam jak sie okazło ze sa jakies nowe phicen zrobili.
Czyli ten blog to taki obraz jak by?upadku?
Poza tym wątpie czy zmusze sie do założenia juz nie wiem którego bloga od nowa.Piątego?
 Poza tym , taki "od nowa" bez tej barbiowej genezy?





i tu tez zamieszcze focie jakoby z telefonu, nie wiem jakim cudem  , mniejsza, grunt ze fajnie snieg pada






4 komentarze:

  1. Oj tam. Oskarżenia o reklamę były śmieszne- co złego jest zresztą w reklamie? Zrobiłaś wyprzedaż, link, nie widać lalek- każdy rozsądny człowiek zada ci w PM albo pod postem pytanie.
    A te oskarżenie, że niemoralne, że nieetyczne zareklamować się... Bloga prowadzi się, żeby inni ludzie uczestniczyli w naszym hobby, jak mają się o nas dowiedzieć?

    Ciekawa jestem nowej Phicenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez sie z tym zgadzam, zreszta jest nawet dział na forum gdzie się mozna zareklamować z blogiem.

    Phicen ma juz za soba połowe drogi, ale jak to bywa dopiero w garsci jak sie ma to człowiek pewien.Zaraz jak nadejdzie zrobie zdjecie i zajrze jej do srodka na ile to bedzie mozliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i żeby było śmieszniej w zasadzie wystarczy dodać post "hej, zrobiłam zdjęcia lalce xyz" żeby spora grupka przyszła zajrzeć. Na fb widywałam wpisy "wejdźcie na mojego bloga, bo nikt nie wchodzi i pisać się odechciewa" - i jakoś ludzie wchodzili, komentowali i nikt nie miał z tym problemu.
    Ale to ładnie świadczy o człowieku - że się spodziewa, że inny człowiek przy użyciu tak perfidnego podstępu wyłudził od nich bezcenne kilka klików. Zgroza! Kto by to wchodził na jakiegokolwiek bloga? Toż to ludzie tam normalnie robią zdjęcia lalek, których wcale nie chcą sprzedać i nie usuwają fot tych, które już sprzedali - ale po cóż robią takie dziwności? - trudno mieć pojęcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale poczułam sie jak bym jakiś grzech popełniła:))

    OdpowiedzUsuń