środa, 26 listopada 2014

cud panie cud

Siedze ja sobie, kawe pije a tu dzwonek i ze poczta.Hm?Widac polecony jakiś?Czy cus ale nie
tadammm
nie bede cudowac z pokazywniem paczki .I tak byłam wystraszona co w niej wiec otwierałam jak by sie paliło.Ale zapakowan solidnie.Pokaze jak ochłone.




teraz troche opisu.Jest niezwykle miekka ,w porownaniu z tymi co juz je mam to nie ma porównania.Dotyka sie jaj z wielką przyjemnoscią. Silikon niczym jedwab a cycuszki i pupa jak u zywego.Biust wcale nie jest za duży , zwłaszcza ze ładnie grawitacyjnie "zwisa" a nie sterczy niczym dwie kule .Za to spokojnie mozna go podniesc stanikiem.Jest juz pomalowa  .Ma zaznaczone i sutki i waginę.
Zgina sie ona(lalka nie wagina)  we szystkie strony ,na razie sie nie odgina,.Nawet staw  w kostce , tak ze płaskie buty i na obcasie moze nosić.Konce palców sa jednak niczym nie usztywnione i bardzo delikatneZreszta ta skóra jest tak delikatna i tak jej mało ze nie blokuje stawów.Ale to delikatna lalka.Tyle tylko moge odgiąc skóry co na zdjęciu ,ale widziałam staw i on tez jest delikatny.Taka mała kulka .Wiec bez szalenstw .To nie jest lalka dla małego dziecka.Jest cięzka.Co sprawia miłe wrazenie.
Buzia jest w sumie na zywo  na pierwszy rzut brzydka, ale jakos szybko przekonuje do siebie , za to jest niebywale fotogeniczna.Włosy sa lepsze niz wczesniej ale jak to z nimi.Wyjdzie w użyciu ich jakość

Głowa jest sklejona ale na ament  z dwóch cześci(chyba jak w tych phicen co im mozna włosy wymienić) a w srodku trzecia czesc na kulkę .Wiec wymiana włosów moze  byc kłopotliwa.
Reasumujac - jest boska
kosztowała w całosci z przesłaniem 405 zł.

i oczywiśce , zeby było zabawniej wypuscili cała chmarne nowych... .a jak ja kupowałam to tylko cztery były do wyboru, własnie sobie oglądam


np taka

6 komentarzy:

  1. Boszsz... ale ta twarz to nie bardzo, nie bardzo..
    Chociaż? Bo ja wiem? Właściwie ładna jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona nie jest ładna ,ona jest sympatyczna:))i giętka
    I chyba mam spaczony gust:))) bo ten model sie ponoc najgorzej sprzedaje:)))

    Moze za jakis czas kupie głowkę kumikową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sympatyczna tak. I tak cycasta, że właściwie trudno mi się skupić na twarzy.
      Zapomniałam o sakramentalnym pytaniu: "czy one klękają?"
      I oj tam od razu spaczony... koneserski!

      Usuń
  3. Z tą buzka roześmianą tak najmniej "podpada" mi pod...Zwłaszcza ze klekają tez, coby nie pisac wygladają jak te seks lalki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest boska!, aż naszła mnie ochota aby takową posiąść, w sensie zakupić : )
    Ale wybór mały i trudno na jakąś konkretną się zdecydować, póki co jestem w fazie poszukiwań ^.^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie ta uśmiech-panienka baaardzo się podoba!
    u kogoś, rzecz jasna, bo jak pomyślę o tym ciałku,
    które trzeba oklepywać pudrem itd. - koszmar...

    OdpowiedzUsuń