piątek, 3 października 2014

zegnaj laleczko

 jeszcze...


 ostatnie zdjecia razem i w drogę

4 komentarze:

  1. Lalki strasznie szybko od nas odchodzą :) Aż się czasem połapać nie mogę ile plastików mi z domu ubyło. Ani jednego z nich nie żałuję - dały kupę radości i poszły sobie dalej. Inne przyszły na ich miejsce i dopiero z tymi ostatnimi jest dobrze.
    Ależ mnie ciekawi na co Ty teraz czekasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba poz raz trzeci zaryzykuje z phicenką

    OdpowiedzUsuń
  3. A Tonnerkami zarażasz... zarażasz...

    OdpowiedzUsuń
  4. W kwesti tonerek to jezeli ich nie zniszczysz tak jak ja to z nimi robię , i jak kupisz taka do 200 zł to ją spokojnie potem z niewielką stratą sprzedasz.Ja na czarnowłosej straciłam 20zł. A moze jak bym wystawił drozej to nic bym nie straciła.
    Wiadomo ze na taka za 600 zł to juz nie kazdego stać .

    OdpowiedzUsuń