piątek, 31 października 2014

w oczekiwani na

no, niestety sie okazało ze te phicen to nie lezą tak i nie czekają  jak inne chinskie dobra, ze tam na nie trzeba sie -zapisać? na te nowsze modele
Normalnie  sie poczułam jak by dobro luksusowe nabywała
ale tak czy siak- poczekam sobie dłużej,

na razie obszyma barbie  do których coraz mniejszy mam zapał o ja paskudna
o ja wredna...


 w zasadzie wogole zapłu nie mam
 i szyje tez cos na phicen
Bardzo lubie to ciało  do tej buzki -zreszta od barbi ale problem w tym ze buzka jest o wiele za jasna


a pod stopami - plon z "jajec" niespodzianek , ktorych zakupu nie moge sobie odmówić od czasu do czasu i
piesek z takiej dseri spodziewajek pieskowych.
Szkoda ze nie robia takich jajek niespodziewajek dla dorołych :( choc z drugiej strony co by mogło w nich byc?Breloczki do kluczy?

zdjecia tragiczne  ,widzów bardzo sory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz