piątek, 31 października 2014

w oczekiwani na

no, niestety sie okazało ze te phicen to nie lezą tak i nie czekają  jak inne chinskie dobra, ze tam na nie trzeba sie -zapisać? na te nowsze modele
Normalnie  sie poczułam jak by dobro luksusowe nabywała
ale tak czy siak- poczekam sobie dłużej,

na razie obszyma barbie  do których coraz mniejszy mam zapał o ja paskudna
o ja wredna...


 w zasadzie wogole zapłu nie mam
 i szyje tez cos na phicen
Bardzo lubie to ciało  do tej buzki -zreszta od barbi ale problem w tym ze buzka jest o wiele za jasna


a pod stopami - plon z "jajec" niespodzianek , ktorych zakupu nie moge sobie odmówić od czasu do czasu i
piesek z takiej dseri spodziewajek pieskowych.
Szkoda ze nie robia takich jajek niespodziewajek dla dorołych :( choc z drugiej strony co by mogło w nich byc?Breloczki do kluczy?

zdjecia tragiczne  ,widzów bardzo sory

niedziela, 5 października 2014

o jak sie fajnie sprzedaje...

To jest tak samo fajne jak  kupowianie.Wszytsko co wystawiłm znalazło nabywcę.
Mam jeszcze taka garsteczkę  z która zobaczy cię co pocznę
Na razie troszku... zdjęc







środa, 1 października 2014

post ...

No i część się sprzedała i juz w drodze  ,częśc jeszcze oczekuje na litościwych kupujących.A czesc trupiszczy wyniosłam do smietnika.
Zostawiłm tyle .Ale i tu .Sprzedam ,jak mi miły bóg sprzdam.Po ruinach serca mego a sprzedam.
Bo nie ogarniam. Nawet nie ubrałam jakos  specjalnie.Tak sobie- gromadziłam.Na kupkę.Tylko kota faktycznie brakowało by na to kupkał dodatkowo i juz by pani" Łedaktorka" mogła smiało  mnie obsmaować jako maniaczkę-zbieraczkę .Zwłaszcza ze na dobranoc ja do nich gadam.A częsc ma nie tylko imiona ale i nazwiska
A co sie nagadałam do tych ostatanich 15 sztuk ze sprzedam a moze jedna nie a moze tak a moze cos zostawic a moze choc z pięc
.To jest co zostało  na razie plus tonerka uda ale oan  "pracuje" wiec jest chroniona.


I zeby nie było ze tak całkiem ze mna  juz dobrze   to kaskę  zbieram wcale nie na nowe wc
bo ja mam"chitry" plan
 bo pojawił sie nowy typ ciałak phicen z takiiiiiii
najpiew mi sie nie podobało ze fuj takieeeeeeeeee ale teraz im bardziej" pacze" tym bardziej chcęeeeee

I nawet  ta geba taka rozesmiana mogła by byc, choc one te phicen to maja serio srednie te buzki 

tylko ze to  cos  z wysyłką  450 zł.No , i tu bede sobie wyperswa... ze a kup sobie a kup  a co tam a toz jedne lalki na inna a córka sie nie musi dowiedziec( bo moja córka to strasznie sie wystraszyła jak ja te lalaki tak hurtem zaczełem gromadzić)a jak by jeszcze wiedziała za ile to to to by zbladał i padła.
Ludzie co nie mają chyzia na jakims punkcie to czesto tak reagują. Bledną i słabna w kolanach, czasm płącza, załamują rece, zaczynają kontrolować wydatki,pouczają, podają leki;))))...

a najgorsze ze oni  to promo zawsze takie sliczne robią, a potem jak masz w łapie to niby ta a nie ta sama takie cuda.:D