wtorek, 3 czerwca 2014

buty i kobiety


suknie uszyłam dla lalaki  która nazwałam Bozon Higgsa- ale po ubraniu nie pasowała , dostała ja  czarnulka
a oto - Bozon...

w stroju czarnulki , wymieniły sie ciuchami,
a tu Kira 


 i jedna para butów na 40 lalek, ale juz nie długo.Przerobiłam tez zieloną z poprzedniego postu i tez dosła ja inna lalka



i zbiorowa
i na koniec
dwaj bohaterowie , bo moja gromada miała byc urozmaicona ale w przypadku panów to albo cena powala albo urody marnej są i sztyni-   dlatego  załapali sie tylko ci dwaj
stojący  to  ktos od hasbro, a siedzacy to zlepka, ciało -Chiny a głowke zrobiłam sama
, zdecydowanie do poprawki ale na razie mi sie nie chce.
"chłopie wiejemy, one maja tylko jedna pare butów na 40, do Chin wiejmy po ratunek"
 a oto na tym blogu
 http://meddiedolls.blogspot.com/ doznałam olsnienia ze w Chinach , tej krainie obfitości mozna nabyc buciki, cóz? za bezcen. Tak więc ,miejmy nadziej ze buty dopłyną.
 No i na koniec, ostatnio  jakies  ponuraka mam, czyli smutek, poprawiałam sobie  nastój
syrenką

zdjecie jeszcze a aukcji, obawiam sie ze nie ma nóg, ale ta rudość, RUDOSC,
nawet chciałam kupic jakąs arielkę  dla włosów dla innej lalki a tu proszę , i chyba wiem jaki to to ma rodzaj buzki , no nic, zobaczymy co dopłynie szybciej buty czy syrenka.


2 komentarze:

  1. Wiem! Ale wstyd... tyle razy się gapić i nie załapać.
    Toż to Bruce Lee!
    /prawie-chyba-on/

    OdpowiedzUsuń
  2. faceci odlotowi - zabrali całą moją uwagę <3

    OdpowiedzUsuń