środa, 14 maja 2014

troche tego i troche tamtego i troche patataj


kon to tzw pamiętka rodzinna po dziadku , na koniu siedzi szpetny kawalerzysa ale da sie go zdjąc
kon ma za krótkie konczyny ale co tam

Cirque du Soleil mam nadzieje ze bedzie moja inspiracja  do stworzenia dioramy z lalkami.

o tymi


do tej pory trzymałam nagie w pudle, ale postanowaiłam jednak wydobyc i ubrac w co tam było.

a to już

nowa suknia dla nowej lalki 

i


następna nowa lalka, Sadzac ze już do mnie jej poczta nie przyniesie, kupiła tą


i teraz mam dwie:)) głowa miała isc na ciało phicen ale na razie mam jeszcze jeden pomysł i czekam- na pocztę, laleczki maja inny malunek na szczęscie  jak widać, No ale ja mam wybitna słabośc do innych niż blond wiec  nawet jak sa dwie takie sam to nic
i na koniec...


to scenka, której głowka moczyła sie  24 godziny w zmywaczu do paznokci( ale tym w szkle) po czym wyjełem wsadziłam opłukną wodą na ciało.Bo potem trwardnieje i jest cięzko włożyć
Pomysł jest z forum lalkowego, Makijaz był nieuszkodzony to ja sama przy nim majstrowałam.U scenek to głownie lubie buty:)))Ta była w sprzedazy wiąanej, miałam  sie jej pozbyc ale teraz moze zostać

W sumie mam 

35 ala barbie

2-facetów w tym jeden bez głowy

1 dziecko baribe

2 tonerki

2 duże barbie-pokachontas i księżniczka

1- ciało phicen bez głowy


3 komentarze:

  1. zaintrygowała mnie ta czarnowłosa na koniu -
    może inną razą będzie baaardzo bliziutko?

    OdpowiedzUsuń
  2. to esmeralda ,kupiłam za jakies 7 zł opitoloną,poprawiłam jej fryzure jak mogłam i przesadziłam na inne ciałko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jeszcze masz Esmeraldę a chciałabyś Ją
      wyekspediować do innego domku - chętnie już
      teraz ustawiam się w kolejce do pięknotki - to
      czarnowłosa, która wpadła mi w oko na wielu
      blogach, ale nie mam szczęścia do Niej na żywo :)

      Usuń