poniedziałek, 5 maja 2014

jak slepej kurze

ciepło sie zrobiło i postanowiłam odnowic garderobę, rzecz jasna w sklepie z drugiej trzeciej czwartej...ręki
raz ze lubie, dwa ze tanio ,trzy ze lepsze te używane niż w tej samej cenie nowe
a tu patrze, i oczom nie wierze
a koszu z pluszakami te oto

każda za 1 zł.
:))) a teraz taniec zwycięstwa.................................................................................hop.
a sobie kupiłam  bluzke, spodnice i sukienkę,  .......................................................hop.



2 komentarze:

  1. Jak Wy to robicie? A przede wszystkim GDZIE? :)
    Gratuluję, zwłaszcza Livki. Za złotówkę! Będę cierpieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to cud, bo rok zaglądałam i była tylko jedna stara barbie z urwaną głową,
    a co do livki to pewnie zrobiłam cos strasznego ale dałam juz jej ciałko barbie a oczy innej lalce bo ta buzka livkowa wcale mi sie nie podobała .

    OdpowiedzUsuń