piątek, 16 maja 2014

głowy, i inne sprawy

Mam to ciało phicen, i ciągle poszukuje opcjonalnej głowy, nabywszy ciałko z opcja zmieniania głowy ,olsniło mnie a moze by kupic samą głowe?
Miałam kupic  jedną ale cos tam namieszałam w opcjach i wyszło ze  musze kupic dwie ,no to sie zdecydowałm na ten paskudny róz,bo takiego koloru kudłow jeszcze nie mam.Ale totalne byle co to różowe .Ale sam pomysł fajny.Tylko buzki  dyniogłówki raczej nie moja bajka.Bedzie eksperyment kurczenie oj bedzie



głowa troszke za jasna ale moze przy zmniejszaniu pociemnieje.

A to cała moja gromadka ciemnoskórych


a to droga Kira, Brak mi lalek o typowo  wschodznicj rysach,


 kira ma i nowe ciałko i nowa suknie, połowe włosów oddała innej lalce, za to juz nie ma takiej szopy nie do uczesania.

tym laleczkom tez poprawiałm włosy, jedna ma całkiem nowe wrotowane a druga  tylko na czubku zamiast grzywki ,obie urzesione ,tą pierwszą czeka jeszce fryzjer ,bo lepiej jej we włosach  długosci d ramion ale na razie mi szkoda ciąć
a

 A to laleczka która  o mało co nie zepsułam, na forum była swietna rada - utnij jednej lalce czubek głowy z włosami i wstaw go na inną lalkę, obciełam  i tu i tu ale sie okazło ze to z włosami troche za duże, do tego długie blond były wybitnie nietwarzowe, na szczęscie  jakos sie udało zrobic fryzurę plus tak dokleic ze tylko z tyłu doklejka wystaje.Nauczka ze lenistwo  nie popłaca.
a to ciałko od liv , to ciałko ma  wielką zalete ze samo stoi

I teraz juz czekam tylko na jedna laleczkę , z tych mniejszych,bo mi sie ogromne podobała.Mam tez na oku jedna taka czarnulkę strasznie rozczochrana, ale juz nie w tym miesiącu.Chyba.Bo u mnie to pupowanie to juz nałog.


1 komentarz: