niedziela, 25 maja 2014

dobre i złe wiadomosci





 to są dobre wiadomości- dwie ubrane lalki
a tu sa złe, wsadziłam głowe kopciuszka do zmywacza i uległa ładnie zmieniejszeniu, ale zmywacz zmienił kolor.I tu powinnam przesatac eksperymentować
potem cos mnie naszło ,i wsadziłam do tego rozpuszczalnika  inną głowę

  i ją zniszczyłam, zmywacza było za mało i czesc głowki była nad  zmywaczem ,no i kolor zmywacza, w efekcie , zmniejszyło sie i owszem ale i pokolorowało  , do tego nie równo.
Za to wiem ze wystrczy wsadzić na godzinkę i tez zmiejsza.Tylko zmywacz musi byc nowy .




3 komentarze:

  1. Śliczne ubranka. :)
    Szkoda, że zmywacz odbarwił główki.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Mam taki zzieleniały ze starości łeb barbinego klona, którego uwielbiam, ale nie mam na czym osadzić. Gdyby się tak dało zamarynować jakieś ciało w zielono-szarym ukropie... byłoby cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety ciało sie po prostu rozpuszcza,

    OdpowiedzUsuń