wtorek, 15 kwietnia 2014

zagospodarowane i oczekiwane

 ruchome ciałko ma już właściwą główkę, a star to od Królika , ma piękne włosy i dostała inne ciałko pajacykowate ale grunt ze zginające się.
a tu mamy Kirę, która stał sie dawczynią włosów dla lalki w białej sukience
którą kupiłam by stała sie dawczynią rudych włosów dla mojego stara za złotówkę, który miał  bardzo zniszczone włosy,no ale skoro  jest nowy sliczny platynowowłosy star to  rudy az sie prosił.
.Rudej orginalnej zmyłam  malunek nad okiem i niestety brwi też  ale -nic to, Ona ma byc taka troche bledsza niz siostra.Wszystkie czekają na rzęsy i na zmiane koloru ust.



 dwie stojące sa" nowe "czekaja na ciała, a siedzące to poprawiona głowka starki i cięzarna
starce wyciełem uśmiec z ust , skleiłam kropelką wargi ,pomalowałam , dorobiłam włosów nad łysmy czołem ,przerobiłam brwi i dałam białe rzęsy i piegi  a ten puckę tez lekko poprawiłam.Ale nie zostanie ze mną.



a teraz - objaw już niepokojący

kupiłam ten oto tłum,już teraz wiem skąd sie biora -zbęde lalki :).

 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz