wtorek, 22 kwietnia 2014

wielka paka nieboraka

Lalki przybyły
nr1- takaą buzkę juz mam ale inaczej pomalowaną, z mniejszymi oczyma  , wiąc , lalka zostanie, juz zmyła  jej rzęszy ,bo jej zrobie nowe  no i czeka mnie rotowanie, bo to, to, na głowie, no nie, nie i już
poza tym lalka cacy.
nr 2
tu mam  dylemat, w lalce nie podobają mi sie tylko oczy i włosy, reszta mnie ujeła ,zwłaszcza te trampki i wygląda na to ze choc nie zbieram nic w tym stylu  zrobię wyjątek? zrobię? no nie wiem.
nr 3 tu nie mam żadnego dylematu,pa pa laleczko ,pa pa


nr4 ta lalka to dawczyni ciała i włosów, łysą głowe zachowam jednak
nr5- dawczyni ciała, głowa jednak poszła na ostałe sie ciałko po kopciuszku, zmyłam jej  brwi i malunek nad oczyna , i bedzie robic za Japonkę.

nr6- zostaje, choć cos nie tak z mechanizmem, nie blokuje powiek , ale podglądałam moze uda sie otworzyc gowę i naprawić ale  i bez tego jest sliczna
nr7- jaki wariat, zostaje ,zez jak malowanie, włosy podstrzygłam bo były wystrzyżone, okulary dostnie i zostaje.
nr8- zostaje , co prawda mam taka buzkę juz ale tamta dała ciało starowi , wiec ten pajacyj zostaje a tama ,pa,pa
nr 9- jak widac- dawczyni ciała ,
n10- nie zatrzymam jej ,jakos do mnie nie przemawia,  ten typ
nr11- oj tu to się działo,oj działo się, krwe sie lała ,amputacje odchodziły
ona ma ten kwiatek na stałe do dłoni, wiec rece obie musiałam wydłubac i wprawić inne,
ta głowa jest teraz na ciele barbiowym a na to ciało wskoczyła głowa phicen
wiec  trudno już stwierdzic co w istocie zostało

nr12- oj zostaje, zostaje,  zmyłam jej juz  rzesy bedzie sliczna z wrotowanymi,
nr13- ciałko dostało sie komus, włosy dostanie inna lalka, i tak  ona ma tylko połowe na głowie, nad buzką sie zastanowie, w sumie to mi sie podoba,juz ją zmyłam, moze kiedyś sie do czegos przyda


nr 14 i 15  ta z kucykami -pa pa ale ta niebiseko włosa jest słodziak i zostaje

 na obecną chiwle mam 29 barbie -pchicen

w drodz jeszcze dwie,  jedna to sama głowa , czarnoskórej dla  ciała phicen   a druga to pokahontas .
czyli bedzie 30.


STRASZNIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz