wtorek, 8 kwietnia 2014

nakupowałm znow

Kupiłam grzecznie,  tą jedną u Królika ale potem  cos we mnie wstapiło i dokupiłam jeszcze dwie.Co do jednej mam szkaradny pomysł:)) ze bedzie dawczynią włosów.A str miała takie piękne włosy ...
a potem z nudów weszłam na alu. Sobie mysle pooglądam sobie tylko.TYLKO
he
no i obejrzałam i - na  tak :/ kupiłam
o to ot.

wszytsko za 35 zł - wiadmo ze wypatrzyłam ze  sa te stawy :))
 a reszta to " straszny dodatek" zwłaszca te małe są STRASZNE.
a dawczyni ciała wygląda tak
 czyli super-
i do tego ciało  w bardzo dobrym stanie.
Star biedna ma złamana szyje ale to akuat u mnie nie problem,  ddpiłowuję, robię kulkę z modeliny z dziurką
wstawiam na szyję przez to wszystko głowa na gumke i cacy.

tyle ze
nowa lalka 52 zł
trupków zestaw- 35
Królikowe- 25
czyli ze co? 08.04 i koniec budrzetu :))))Ciekawe czy  bede zdyscyplinowana
 No i czas już jakoś ogranć to co mi zbywa i pchnąc do ludzi, :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz