środa, 19 marca 2014

małe to jednak nie to



małe lalki  wole jednak we spółczesnych ubrankach , zaniedbałam je, wsadziłam do pudła, miałam takie "be" i "fuj"wobec nich
po czym mi przeszło, wybaczyłam sobie ich posiadanie
i  nabyłam sobie następne  ,  cztery na  cos w roli ooak , a jedna z litosci
ruda barbie juz długo migała mi na allegro i nikt jej nie chciał.
Sama mam juz trzy lalki odszczurzone i gotowe do występow na allegro:)) Jena dostanie tą oto suknię.
 Zabawne że jedne buzki chcę miec a wobec innych pozostaję obojętna.
A z oststaniej chwili nabyłam lalka hasbro
mam tylko jednego lalaka , a cały tłumek lalek, a skoro oni  niby maja latac statkiem, kolonizowac kosmos etc, to nie tylko  faceci by sie przydali ale tez chyba musze pomyslac o jakis innych niz ludzi  gatunkach.
Bo na razie to wyglądało na seksmisję:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz