środa, 26 marca 2014

ja się cieszę zanim zmacam

no:) i kupiałm znowu, głownie to chciałam nabyc kire,juz od jakiegos czasu,
ale były za drogie.A kupic chciałm za kare, bo kira to była ostatnia lalka barbi moich córek która oddałam, i to zupełnie nie dawno- w zeszłym roku w lipcu .No jak ja mogłam. I ja ją w woreczku ładnie ubraną wyniosłam na smietnik, fakt ze zaraz jakies dwie małe dziewczynki z piskiem ja niosły.W sumie?Może to i fajnie, taka niespodziewana radość.
 nabyłam ją i
 tu jeszcze  fotki od -http://mangustowo.wordpress.com/
przy okazji ,cóz, zakochałam sie w ciemnowłosym starze i nie było wyjscia  ,trzeba było brac:))
to bedzie moj trzeci starek-
dlatego bedą to siostry -Starkowskie:)))

 ta kira jest dużo jasniejsza niz ta moja-  ale to nic:) grun ze ta kość...:))
ta, i tak to sobie kobieto tłumacz
W sumie wydłam w tym miesiącu na
 20 zł ruda
30 zł zestaw prawie trupków
37zł facet
30 zł kira i star- ceny z przesyłką
Tyle dobrze że  zaobserwowałam u siebie chęc na płodozmian, jak widze ze juz taką mam  to nie kupuje,
jest tez tak ze już mi sie az tyle nie podoba .Może jednak zrobie tak ze przeznacze z czystym sumieniem stówkę na miesiąc na lalki i jak kupie ze 60 zł to bez wyrzutów
( o, tak ,tak zrób ,mój skarbie;))
Cały czas obserwuje u siebie walkę serca z rozumem:)
tak serio to powinnam odkładać na aparat fotograficzny:( ale kurcze to takie mało sercowe







2 komentarze: