czwartek, 27 marca 2014

baby, babeczki, lalunie

portrecik zbiorowy, sprawdzam czy sie jeszcze mieszą w kadrze,jak widac jeszce cos się upchnie
a to nowa -stara stefcia ciązy,  mam miesznane uczucie bo nie chce i do stefek zapałać czyms pozytywnym  ale pomijając beznadziejne rączęta, stefcia jest milusia.
i głowa superstara  , jej włosy raz ze jakos głupio wrotowane to dwa  jeszcze jakis smyk uciał kosmyk
i nareszcie  głowa trafiła na ciało, wcześniejsze płaskostope plastikołopatoręczne dostała Esme
a głowa  miała ciało phicen , a potem  była chwilowo "bezcielesną" głową
az sie doczekała, nie dosc ze ciało pod kolor to jeszcze łapki sie ruszają,
a to jest foto  pt"mamy tego samego fryzjera"
w zasadzie to lubie dzieci które obcinają lalkom włosy, ciekawe czy ktos juz napisał prace magisterską o stosunku dziecko- zabawka.

a to jest czwarta z paczki i to mi się przytrafiło  z przedmiotem po raz piewszy, wyjełam ją a paczki,popatrzyłam, i wiedziałam ze ma na imię Britta
Ale może dlatego ze czasem leci w tv reklama:)polepszacza wody






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz