środa, 19 lutego 2014

dobra, na razie czuję przesyt

oto  ostatnia na ten czas lala, kopciuszek ,kupiona raz bo tania była, dwa miała uchome nadgarstki,
i na zdjęciu nie "widziałam" ze ma taką dynię tzn głowę
tutaj widać w srodku korpus kopciuszki który zepsułam zdejmując głowę
a głowa tutaj
a tu

stopy które mają historię, co prawda sprzedający nic na ten temat nie napisał ale mu wybaczam i dałam dobrą ocenę,  dodał stojak , suknię a lalek kosztował z przesyłką 20 zł- no to się nie czepiam bo poza tym lalka jest ok(optymistka)
a też mi go pan poczta  do rąk włąsnych- już się domyślam czemu , a temu  bo daję mu jakies taki złote2 , za to ze na 3 pięto włazi? a wogole to dasz troszkę a ktoś sie cieszy. Troszkę, chyba..Ale to będzie na tyle bo już czuje take cos pod gardłem jak patrze na te 12 lalek.
a tu



korpus na którym  przyszedł z lalkiem z poprzedniej serii, był ten lalek jak by dodatkiem ale bardzo  mi przypadł bardzo i zostanie
fajnie sie swieci? to jakis straszny pomysł dlatego dokonałam przeszczepu jak już wspomniałam psując kopus  od kopciuszki- czasem ta kulka w głowie jest tragicznie wielka a szyjka tragicznie cieniutka ale to nić
nic bo ja nie lubie tych za długich szyjek.
przeciągam przez głowe gumkę za pomoca igły i zaczepiam o to cos w szyi i jest ok
zmyłam motylka i czesc  malowideł na buzi  wyrwałam fioletowe i różowe pasma włosów , dodam rzęsy , dorobię nowe stopy ,bo lubię duże i bedzie fajnie.A rączki są fantastyczne
bardzo fajne są te ruchome korpusy. Bardzo.
Ostatecznie do pozostania zostało nominowane  osiem lalek .Co z resztą? A to sie zobaczy jak sie uszyje a uszyje sie jak przestne pisac , czytac cudze blogi i zabiore sie do pracy.
I taka nauka na przyszłość
skoro masz ochotę na jakąs lalkę( tonerka ) to ją kup sobie kobieto ,bo zaspokojenie  potrzeby taniochą na nic nie pomaga tylko wydajesz  tyle samo kasy na  drobiazgi.Ot co .Odważ sie i wydaj  troche więcej na raz  i już.Tak, do siebie to piszę.Taki zjeb.

1 komentarz: