piątek, 31 stycznia 2014

heh

czego nie miało już być? a nowej lalki?błechechehch
 kosztowała smieszne 4 zł plus przesyłka (19 zł),bedactwo ktoś jej włoski ...ale ja uwielbiam  rzeczy z x ręki ,już  nadgryzione bo nie mam  wyrzutów
to tzw esmeralda , bardzo mi się podoba ten jej uśmiech  i ogromne oczy  i nie ma tych rzęsek które zwykle zmywam.A fryzura też mi sie podoba  tylko wydaje mi się ze włosy trzeba zagęścić
A no i najistotniejsze w zasadzie po co ja ją kupiłam, miałam ciałko , głowa z ciałka lata  na ciele phicen, a ciała chciałam sie pozbyć, ale nikt nie chciał a mnie sie ogromnie stopy podobają, takie wielgachne
no to  jeden + była esmeralda.

na przerobienie czekaja jeszcze  ręce od łokcia i dłonie  bo te są? no to jest dobre dla małych dziewczynek które ubieraja lale i ja to rozumiem

a Elżbietka co ma?

ta -dam- blond czuprynkę ma  i choc w rudych jej lepiej to tak  sobie zostanie do czasu , albo może na zawsze, albo i nie :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz