poniedziałek, 20 stycznia 2014

fotografie"rodzinne"

oto na obecną chwilę wszystkie moje lalki,
dwie tonerki,
dwa ciała phicen z jedna głową barbiową a drugą mojej roboty,
pięc lalek które sama zrobiłam ,w zasadzie cholera wie po co.
głowa phicen na ciele barbi,przypadek ale mi sie  spodobało więc zostanie
lala bez twarzy to -tańcząca  duża barbie  do zrobienia buzka
do tego jest malutka tancząca barbie"księzniczka"- miałam sie jej pozbyć  bo była bonusem do dużej ale  tak jakoś,polubiłam ,zmyłam buzkę wiec ma obecnie tymczasową
,owca? owca:)))
kenopodobny na ciele z klona w wykonaniu chniskim a głowa  moja produkcja nieudana ale zawsze to cos
 i jedna barbie która czeka na ciało phicenki z małym biustem ale sobie troche poczeka bo to az 130 zł
a obecnie to mi żal kasy
no i jedzie do mnie już duża barbi pokachontas.
Trala lala
a to są rzeczone ciała phicen, głowy nijak mi do nich nie pasowały, za to ta buzka barbiowa spodobała mi sie tak ze kupiłam z ciałem, dorobiłam jej rzęsy na "fest", druga głowa to od  mojej lalki z której ostał sie włąsnie" ino tylko łeb", i jak ładnie sie dała doskrobać, włosy to inna czesc innej biednej barbie.







 troche kolorki ciałek nie pasują ale nie jestem purystką :)
a tu barbie , tez jej zrobiłam rzęsy, i ona własnie czeka na to ciało, sobie poczeka:)



a to ta biedna tancząca,ponoc jest ich az 12, chyba kupię następne.
ciałko wybitnie plastikowe, ale drobniutkie, włosy b.dobra jakość,bede jej musiała zrobic nowe nogi, zginające się w kolankach,i buzię, obecnie ma straszliwe  naklejone oczka i fatalne rzesy.
Ma tez głupawy ukłąd ust ,wszytsko to moje dzieło.
i na koniec - tutaj tego nie widac ale masa na głowie jest za ciemna, wykonałam próbę ale widac albo za mało masy próbowałam albo za słabo wypiekłam, bo potem  ulepiona głowa, hm, za ciemna się okazała
ale i tak mi sie nie podoba , wyszły tez takie pecherzyki białe w masie bo nie odstała,wiec spokojnie zrobię nową.

W sumie nie jest az tak zle z tymi lalkami tzn nie ma ich az tak dużo tyle ze widać zdecydowanie taki chaos.
I dużo-rozgrzebania i niedokńczenia, cała ja.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz