poniedziałek, 27 stycznia 2014

dzien następny bez psucia - dniem straconym



mamuna dostała bieliznę być może bedzie stała w mojej sypialni (jesli się jej doczekam)  to  pomyślałam że może byc coś frywolnego hm
aby nie odbiegać od demolki:)
to
włosy  tonerki były paskudne, a te były takie milutkie wiec wpadłam na pomysł przkadki, po czym wpadłam na pomysł a raczej pytane- a jak by cała głowe z włosami? ale nie, niestety nie pasuje i nadal muszę dziubdzić
a
to co wydobyłam z tej lalki, trzy silniczki i mnóstwo cudownych duperelek, lalka poruszała nogami i rekami, tyle mysli technicznej dla takiej pierdoły, tyle wysiłku , cóz za wspaniały rozw?j homo-sapiens
zrobic sztucznego człowieka by robił za nas:)))(czy uje nadal sie nie kreskuje?)
to jeszcze nie koniec
teraz barbie



ciekawiło was byc moze co tez zgina te piękne nózki? no to to zgina, taki sam jak i phicen mechanizm trybików
teraz tylko musze wykombinowac jak to wstawić w noge phicen i cacy,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz