piątek, 24 stycznia 2014

baby cdn-mamuna

jakos w swej naiwnosci  myslałam ze ta pocahontas jest wielkosci tonerki:)
no i mam za swoje
dłonie w geście"o taka ryba była",nogi na sztywno , dłonie też
pyszczek całkiem miły,
zaakceptowałam ją, zapewne  kiedys cos z nią zrobię, np z tym ustawieniem rąk ,na pewno przemaluje buzkę ale na razie mam problem z tym jak ją ubrać, bo bedzie gdzies am w tym moim wnętrzu stała i pytam siebie-jako kto-co?dobrze by jej było w takim pseudo kimonie, ale podobała by mi sie tz jako postac z "królow przeklętych"ale z drugiej strony to ona ma fajne nogi, takie własnie nie za chude, wiec moze by  coś  kabaretowo cyrkowego.A moze kosmicznego?A na razie ją"międle" moja babcia na takie lale mawiała"mamuny" wiec taki ma i tytuł to to.
Cudowne dylematy lenia.
co do innych działan to
głowa phicen już z gumką na barbiowym korpusie,teraz mi zal ze tak pochopnie ta pierszą głowkę zmarnowałam ale cóz,mleko sie wylało, musiałam szyje  opiłowac bo była za długa i uciąc stopy bo krzywiły buty,druga ,mniejsza ma juz nowe-stare gumowe nogi, na szczeście technika tworzenia nóg jest na tyle podobna ze dały sie wstrzelić z innej lalki,może kiedys zrobie je zginane w kolanie ale najpierw musze przerobić całkiem buzie,bo ma dyniastą głowe i wogole jakoś tak, hm, nie podoba mi się

a na koniec takie coś-----
mam welką nadzieję ze wielka mamuna wstrzyma mój lalkowy szał zakupowy.
Teraz co oglądam lalę i się slinie i sobie tłumacze" to tylko 20 zł" stac cię to zaraz biore w dłonie mamunę i cud:)) zaraz mi chęc mija.
i tak sobie pogrzebałam w pamięci i wygrzebałam wspomnienie o takiej strasznje gumowej lalce pt"mancia"  co miała dokładnie ręce w gescie"taka ryba" do tego nogi zgiete jak do nocnika(nocnik tez był) i miała w srodku   wełnę zbitą, a wiem co miała w srodku bo tak długo mnie męczyło co tez takiego ma pod tą gumą ze jest az taka cięzka ze ją wypatroszyłam.
Tata wtedy stwierdził- koniec z lalkami,teraz tylko klocki:)))
Tak więc-koniec z lalkami?:)))Meandry podswiadomości.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz